כחלק מרצון לתת שירות טוב יותר, בחרנו להעניק ללקוחות המשרד אפליקציה ייעודית אשר מאפשרת ללקוח
להעביר מסמכים ללא צורך להגיע פיסית למשרד, כך כל מסמך מועלה לאפליקציה ומועבר אוטומטית למנהלת החשבונות לטיפול.
מערכת זאת חוסכת זמן יקר בהגעה פיסית וחיפוש חניה ומאפשרת ללקוח להישאר מעודכן במצב העסק שלו.
באמצעות האפליקציה הלקוח מקבל תמונת מצב עדכנית על הנתונים שעודכנו במערכת הנהלת החשבונות ובכל רגע נתון הוא יכול לראות כמה מע"מ שולם, כמה הכנסות נרשמו בחודשים שחלפו, מה הרווח שלו לתקופה מסוימת ויכול להפיק דוחות ישירות מהאפליקציה.